Τρίτη 5 Μαΐου 2009


ΜΑΙΟΣ
Μήνας απαγορεύσεων για τους ερασιτέχνες. Ψαροντούφεκο και παραγάδι ούτε να το σκέπτομαι. Όμως ένα άλλο αγαπημένο ψάρεμα μπορεί να μου φέρει καλά ψάρια. Δεν είναι άλλο από τη συρτή βυθού.
Τα νερά αρχίζουν και ζεσταίνουν και τα ψάρια ανεβαίνουν προς τα ρηχά.
Μαγιάτικα (με πιάνει ρίγος μόνο στο όνομα τους), μανάλια, συναγρίδες, στήρες, σφυρίδες στις άμεσες προτιμήσεις μου. Τώρα τι θα χτυπήσει άλλο θέμα.
Η αρματωσιά μου αποτελείτε από μολύβια 160 γρ. τα οποία απέχουν 5 οργιές μεταξύ τους. Το πρώτο μολύβι από το τεχνικό είμαι τύπου ελιά βάρους 50 γρ.
Χρησιμοποιώ νήμα (dacron) αλλά στα 4 πρώτα μολύβια αόρατη πετονιά 90αρα.
Η ταχύτητα του σκάφους μου θα είναι 3 περίπου knots.
Τώρα όσον αφορά το τεχνικό μου ψαράκι τα πράγματα είναι περίπλοκα. Το σίγουρο είναι πως νωρίς το πρωί και το απόγευμα, θα χρησιμοποιήσω έντονα χρώματα. Όταν ο ήλιος είναι ψηλά, φυσικά χρώματα απομιμήσεις ψαριών.
Τώρα το αποτέλεσμα θα το δείτε από αυτή τη σελίδα τις επόμενες ημέρες. Μέσα από Φώτο και βίντεο θα σας μεταφέρω τις εμπειρίες μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου